Podgląd pełnego profilu behawioralnego i transakcyjnego podczas rozmowy na czacie – wyobraź sobie jak zwiększy się efektywność działań sprzedawcy, który w czasie rzeczywistym ma dostęp do danych kontaktu – historii jego zakupów, czy stron które odwiedził, jego punktów scoringowych czy segmentacji.
Gotowe i spersonalizowane rekomendacje produktowe do wysyłki podczas rozmowy z konsultantem za pomocą jednego kliknięcia – od teraz Twój konsultant może nie tylko rozmawiać z klientem, ale również może sprzedawać produkty podczas rozmowy dzięki możliwości wysłania rekomendacji produktowych bazujących na profilu klienta. Mechanizm rekomendacji jest oparty na AI, algorytmach Machine Learning oraz ostatnio wyświetlanych i zakupionych produktach.
Zadbaj o jak największą satysfakcję i niezakłóconą podróż zakupową swoich klientów poprzez analizę danych, jaką oferuje analityka Live Chat – w panelu znajdziesz szczegółowe dane dotyczące szybkości podjęcia rozmowy, czasu odpowiedzi, czasu prowadzonych rozmów, adresów URL, gdzie klienci najczęściej zadają pytania oraz poznasz opinie, jakie wystawili po zakończonych rozmowach. To wszystko pomoże ocenić pracę konsultantów oraz poziom zadowolenia klientów. Jeżeli zależy Ci na pozyskiwaniu leadów, wykorzystaj moduł do analizy, ilu nowych potencjalnych klientów pozyskałeś poprzez Live Chat znajdujący się na Twojej stronie.
Ułatwiona obsługa klienta dzięki zautomatyzowanym konwersacjom i sprzedaży przez SALESmanago Sales Bot – klient może natychmiast uzyskać odpowiedź na najczęściej zadawane pytania o Twojej firmie lub zobaczyć dokładnie dopasowane rekomendacje produktowe. Zintegrowany z Messengerem Bot będzie automatycznie odpowiadał na podobne pytania, dzięki czemu Twój konsultant będzie mógł poświęcić się innym zadaniom.
Skrócenie czasu rozmowy dzięki bibliotece gotowych odpowiedzi - konsultant
może skrócić czas odpowiedzi na pytania klienta wpisując odpowiedni skrót powiązany z przygotowaną
wcześniej, pełną odpowiedzią.
Łatwe i szybkie wyszukiwanie produktów dla klienta i wysyłanie propozycji podczas konwersacji w czasie rzeczywistym – dzięki naszemu botowi eCommerce zaoszczędzisz czas zarówno swojego klienta jak i konsultanta. Bot przejrzy katalog twoich produktów i wybierze ten, którego akurat szuka klient, po czym automatycznie wyświetli podpowiedź w oknie czatu.
Automatyczne wdrożenie wielokanałowych strategii automatyzacji marketingu na innych kanałach (e-mail, strony internetowe, telefony komórkowe, sieć reklamowa) w zależności od tego, co się dzieje podczas rozmowy na czacie
– dzięki temu, że nasz Live Chat jest integralną częścią całej platformy, możesz użyć informacji zdobytej podczas rozmowy na czacie, aby automatycznie uruchomić inne działania marketingowe na innych kanałach. System umożliwi Ci segmentowanie klientów, wysyłkę maili z innymi rekomendacjami produktów, wyświetlanie powiadomień web push, wysyłkę wiadomości z kodami promocyjnymi, lub rozpoczęcie kampanii lead nurturing, jeżeli klient nie jest jeszcze gotowy, aby dokonać zakupu.
Wysyłka formularza kontaktowego podczas sesji czatu w celu uzyskania cennych informacji o kliencie – często klienci irytują się, kiedy proszeni są o zbyt wiele danych kontaktowych. Więcej pól do wypełnienia na formularzu oznacza spadek ilości jego wypełnień. Możesz tego uniknąć dzięki progresywnym formularzom kontaktowym, które pozwolą zapytać klienta tylko o te dane, których jeszcze nie posiadasz w CDP.
Segmentowanie rozmów w zależności od ich tematu - konsultant ma możliwość
przypisania do rozmowy specjalnych znaczników oznaczających jej temat. Tak oznaczone konwersacje można
później w łatwy sposób odszukać i przeanalizować.
Rozbudowany system zarządzania uprawnieniami konsultantów - twórz zróżnicowane
role i grupy konsultantów, aby zarządzać ich dostępem do obsługi klientów w różnych oknach chata.
Analizuj efekty pracy każdego konsultanta dzięki podglądowi oceny prowadzonych przez niego rozmów i
możliwości ich podglądu.