We use cookies for a better Customer Experience. Please see our Terms and Conditions for more information.

Marketing Automation – w kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji

Marketing Automation.
W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji.

Marketing jest jedną z tych dziedzin, które stale ulegają największym i najbardziej dynamicznym zmianom. To czego już jesteśmy świadomi, mianowicie stale poszerzająca się gama kanałów komunikacji i zmiany w wykorzystaniu tych kanałów, jak również ogólne zmiany w zachowaniach zakupowych w czasach pandemii, nabiera dodatkowej prędkości.

Według badań firmy analitycznej McKinsey, w czasie pandemii aż 76% konsumentów trwale zmieniło swoje zachowania zakupowe. Dla marketerów oznacza to pojawienie się nowych potężnych wyzwań, a jednym z najważniejszych jest odbudowa prawdziwej relacji opartej na zaufaniu z każdym z klientów z osobna. To wyzwanie nie może być zrealizowane bez odpowiedniej wiedzy o kliencie oraz technologii. Książka Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji jest próbą kompleksowego wprowadzenia marketerów, przedsiębiorców i zarządzających firmami w ten nowy świat, aby byli w stanie efektywniej dostarczać wartości i budować swoją przewagę konkurencyjną.

Na przestrzeni kilku ostatnich lat jesteśmy świadkami dwóch rewolucji w marketingu. Pierwsza to przejście od typowego marketingu masowego do marketingu spersonalizowanego pod względem treści, kanału i czasu kontaktu, w całości opartego na zautomatyzowanych procesach marketingowych. Druga, która zaczęła się dziać równolegle, to rewolucja, w której efektywne procesy wokół tzw. Customer Experience, czyli doświadczeń klienta, nie mogą się odbyć bez czegoś co nazywamy Hiperpersonalizacją, czyli wykorzystania danych o kliencie, które są analizowane przez rozwiązania z zakresu uczenia maszynowego (Machine Learning) oraz Sztucznej Inteligencji (AI).

Dla kogo jest ta książka?

W książce Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji autor opowiada o kontekście, w którym znaleźli się współcześni marketerzy, a następnie, krok po kroku, na obrazach z życia wziętych przedstawia nowe technologie, które mogą nadać nowe życie znanym już narzędziom marketingowym.

O autorze

Grzegorz Błażewicz

Grzegorz Błażewicz

Posiada ponad 20 lat doświadczenia w polskiej i międzynarodowej branży marketingowej. Swoją karierę zawodową rozpoczynał w agencjach marketingowych w Nowym Jorku i Londynie. Przez 6 lat pełnił funkcję Dyrektora Marketingu Grupy Kapitałowej Comarch, jednego z największych dostawców rozwiązań IT w Unii Europejskiej. W 2006 roku został mianowany Prezesem Zarządu Interia.pl, jednego z największych portali internetowych w Europie, notowanego na GPW w Warszawie zatrudniającego ponad 250 osób. W 2008 rozpoczął przygodę przedsiębiorcy od początku tworząc oprogramowanie dla działów marketingu. W 2011 założył SALESmanago Marketing Automation.

Pobierz fragment książki za darmo

Chcesz kupić książkę Grzegorza Błażewicza? Nic prostszego KLIKNIJ TUTAJ

Patroni medialni

Nowy Marketing logo
Observer logo
Newseria logo
Marketer+ logo
e-commerce Polska logo
ThinkTank logo

2021 © All Rights Reserved. Terms of Service