The ZMOT (Zero Moment of Truth) concept describes a new consumers’ habit: pre-shopping, or research before the purchase. Your potential customers actively search for detailed information about the product before they make a decision.
You will learn:
-
how to obtain reviews, recommendations, and user-generated content from existing customers, and how to use such materials to increase sales,
-
what customers want to learn when they research,
-
what Real-Time Marketing practices support consumers’ research,
-
how Marketing Automation addresses the ZMOT,
-
how recommendation engines work.
Ponad 10 000 klientów na całym świecie
Dzięki modułowi CRM poznaliśmy lepiej zachowania klientów na stronie i zrozumieliśmy ich potrzeby. SALESmanago przyczynia się do wzrostu obrotu w kanale online.
System SALESmanago to oszczędność czasu dzięki automatyzacji. Personalizacja daje klientowi wrażenie, że oferta jest wybrana specjalnie dla niego przez specjalistę.
System SALESmanago, z którego korzystamy od kilku lat, stał się dla nas bardzo skutecznym narzędziem usprawniającym procesy sprzedażowe.
SALESmanago to kompleksowe narzędzie, które pozwoli rozwijać zarówno małe, średnie jak i duże przedsiębiorstwa.
SALESmanago to potężne, złożone narzędzie do inbound marketingu, o bardzo przystępnej cenie z doskonałym supportem technicznym.
SALESmanago jest na bieżąco z innowacjami technologicznymi. Firma z otwartością dostosowuje się do indywidualnych potrzeb klientów.