More and more companies are entering marketing automation utilising a B2C approach. However they are being sold the same software used for B2B and being told to adopt the same strategies used for B2B. You can see how this might not be the wisest approach. SO what instead you ask – CUSTOMER VALUE MARKETING! This is a completely NEW, REVOLUTIONARY, marketing approach for B2C companies and online stores.
You will learn:
-
What the difference is between a B2B and B2C purchase process!
-
What is the common denominator of current marketing strategies!
-
How to use modern tools to maximize every customer’s value over time!
-
What RFM, DBL, and 360° have in common!
Ponad 10 000 klientów na całym świecie
Dzięki modułowi CRM poznaliśmy lepiej zachowania klientów na stronie i zrozumieliśmy ich potrzeby. SALESmanago przyczynia się do wzrostu obrotu w kanale online.
System SALESmanago to oszczędność czasu dzięki automatyzacji. Personalizacja daje klientowi wrażenie, że oferta jest wybrana specjalnie dla niego przez specjalistę.
System SALESmanago, z którego korzystamy od kilku lat, stał się dla nas bardzo skutecznym narzędziem usprawniającym procesy sprzedażowe.
SALESmanago to kompleksowe narzędzie, które pozwoli rozwijać zarówno małe, średnie jak i duże przedsiębiorstwa.
SALESmanago to potężne, złożone narzędzie do inbound marketingu, o bardzo przystępnej cenie z doskonałym supportem technicznym.
SALESmanago jest na bieżąco z innowacjami technologicznymi. Firma z otwartością dostosowuje się do indywidualnych potrzeb klientów.