800%
wyższa efektywność dzięki automatyzacji kampanii e-maili marketingowych
3600%
większy współczynnik otwarć maili dynamicznych
27%
przyrost kontaktów po współpracy z SALESmanago w ostatnich 12 miesiącach
Salesmanago to unikalne narzędzie, które skutecznie pozwala automatyzować procesy marketingu internetowego i personalizować ofertę. Wdrażając kolejne funkcjonalności i rozwiązania oferowane przez Salesmanago obserwujemy efekt kuli śnieżnej – nie tylko znaczący wzrost przychodów, ale również zwiększenie zadowolenia naszych klientów.
Bogusława Kowalewska
Dyrektor Marketingu Krakvet
Klient
Krakvet.pl to internetowy sklep zoologiczny debiutujący w 2006 roku, który był pionierem i liderem na rynku zoologicznego eCommerce. W swoich najlepszych czasach sklep zatrudniał kilkaset osób i posiadał równolegle 20 sklepów internetowych dla różnych krajów Europy. W 2019 Krakvet przeszedł głęboką restrukturyzację organizacyjną i kapitałową, a obecnie połączył się z dużym inwestorem branżowym, Action SA. Zaistniałe zmiany pozwalają na znaczne zwiększenie skali działalności i dynamiczny rozwój sprzedażowy sklepu.
Wyzwania
prowadzenie atrakcyjnej dla odbiorcy komunikacji e-mail marketingowej
automatyzacja procesów marketingowych
dostarczenie spersonalizowanej oferty w najlepszym momencie
Rozwiązania
Lead Generation
Dzięki funkcji Lead Generation dokonywana jest wstępna segmentacja klientów Krakvet poprzez stopniowe zbieranie informacji o nich oraz ich preferencjach zakupowych. Dane te zapisywane są na karcie kontaktu. Funkcja oferuje również formularze kontaktowe, dzięki którym klient może otrzymać kody rabatowe.
Custom Audience
SALESmanago usprawnia również komunikację z klientem poprzez optymalizację e-mail marketingu, dzięki wysyłce masowych wiadomości e-mail oraz dynamicznych e-maili i Web Pushy. Dzięki funkcji Custom Audience, istnieje również możliwość dotarcia do zróżnicowanych grup odbiorców.
Procesy automatyzacji
Procesy Automatyzacji pomagają w prowadzeniu kampani procesu sprzedażowego, w której potencjalny klient Krakvetu zostaje przydzielony do odpowiedniego segmentu i etapu lejka sprzedażowego, w zależności od swojej aktywności (koszyk, zakup, brak koszyka, brak zakupu). Odpowiednio podzielone kontakty w zależności od swojej ścieżki sprzedażowej są celem spersonalizowanych działań marketingowych, takich jak wieloetapowa kampania po porzuconym koszyku.
Segmentacja
Sama Segmentacja przebiega
jednocześnie na wielu
płaszczyznach, według:
- odwiedzin klienta na stronie;
- przeglądanych, zakupionych i dodanych do koszyka produktów;
- czasu do ostatniego zakupu;
- częstotliwości zakupów;
- wpływów pieniężnych;
- aktywności newsletterowej.
Rezultaty
800%
wyższa efektywność dzięki automatyzacji kampanii e-maili marketingowych
3600%
większy współczynnik otwarć maili dynamicznych
27%
przyrost kontaktów po współpracy z SALESmanago w ostatnich 12 miesiącach
796%
wyższy współczynnik klinięć