Kluczowe dane Martech

Customer Experience Management

0%

73% marketerów uważa, że Customer Data Platforms będą miały kluczowe znaczenie dla ich wysiłków związanych z obsługą klienta

(Martech Series, 12.2020)

0%

Według 53% dyrektorów marketingu, ich CDP mogą być pomocne w angażowaniu i zrozumieniu potrzeb obecnych klientów, tak aby zwiększyć prawdopodobieństwo, że klienci staną się bardziej lojalni

(Segment)

0%

44% organizacji uznało, że CDP pomaga w zwiększaniu lojalności klientów

(Forbes, 06.2020)

0%

Nawet 90% klientów jest skłonnych udostępniać dane behawioralne, jeśli mogą uzyskać dodatkowe korzyści, które sprawią, że cykl zakupowy będzie tańszy lub łatwiejszy

(SmarterHQ)

0%

W ostatnich latach, całkowita liczba zdarzeń śledzonych przez klientów za pośrednictwem Customer Data Platform wzrosła o 60%

(Segment)

0%

Nieco ponad 50% konsumentów kupuje coś po otrzymaniu e-maila marketingowego przynajmniej raz w miesiącu.

(SaleCycle)

0%

Po wdrożeniu personalizacji, 93% firm odnotowuje wzrost współczynnika konwersji.

(Econsultancy)

0%

Wdrożenie listy życzeń w sklepie internetowym zwiększa sprzedaż średnio o 19,3%.

(Metrilo)

0%

Właściwa analiza danych wsparta ich wizualizacją może doprowadzić do wzrostu bazy użytkowników o 60% w ciągu sześciu miesięcy.

[Tableau]

0%

42% użytkowników zapisuje produkty w koszyku, a 31% korzysta z listy życzeń, aby dokonać zakupu później.

(Baymard)

Rewolucja silników wyszukiwania

0%

Do 2021 roku firmy, które wcześnie zdecydują się na zmianę wyglądu swoich stron oraz dostosują je by obsługiwały Visual & Voice Search zwiększą przychody ze sprzedaży on-line o 30%

(Gartner, 10.2017)

0%

62% Milenialsów pragnie mieć możliwość wyszukiwania wizualnego ponad jakąkolwiek inną dostępną technologię

(Social Media Today, 01.2019)

0%

59% badanych uważa, że informacje wizualne są ważniejsze niż informacje tekstowe we wszystkich kategoriach (w porównaniu do 41% osób, które deklarują, że informacje tekstowe są ważniejsze)

(Businesswire, 01.2019)

0%

27% przypadków wyszukiwań nie przyniesie użytecznych wyników, jeśli użytkownicy błędnie wpiszą tylko jeden znak w tytule produktu- w przeciwieństwie do naszego produktu

(Baymard, 02.2020)

0%

36% respondentów korzystało z Visual Search oraz Voice Search

(Businesswire, 01.2019)

0%

Obecnie, tylko 8% sprzedawców ma wbudowaną wyszukiwarkę grafik w swoich internetowych narzędziach na stronie

(Gartner)

0%

61% standardowych wyszukiwarek uzyskuje wyniki poniżej oczekiwań konsumentów

(Baymard, 02.2020)

0%

70% konkurencyjnych wyszukiwarek nie obsługuje synonimów i terminów pokrewnych

(Baymard, 11.2015)

0%

46% innych wyszukiwarek nie obsługuje zapytań tematycznych

(Baymard, 02.2020)

0%

32% wyszukiwarek rynkowych nie obsługuje symboli i skrótów, co powoduje, że użytkownicy nie otrzymują idealnie dopasowanych produktów

(Baymard, 02.2020)

Generalne niezadowolenie

0%

70% marketerów jest niezadowolonych z używanego oprogramowania

(Vendasta)

0%

44% użytkowników jest niezadowolonych, ponieważ ich system do automatyzacji marketingu jest zbyt trudny do opanowania i zarządzania

(AutopilotHQ, 02.2015)

0%

61% użytkowników uważa, że ​​proces uczenia się nowego systemu jest zbyt skomplikowany

(Emailmonday, 06.2018)

0%

25% użytkowników nie wie, jak efektywnie wykorzystać narzędzia do generowania satysfakcjonujących dochodów

(AutopilotHQ, 02.2015)

0%

57% osób rezygnuje z zakupów w danej firmie z powodu słabego doświadczenia klienta.

(Microsoft)

0%

70% millenialsów jest sfrustrowanych, kiedy otrzymują od firm niepersonalizowane oferty.

(SmarterHQ)

0%

82% dyrektorów marketingu rozważyłoby odejście od pracodawcy, który używa danych w sposób nieetyczny.

(WFA)

0%

40% kupujących uważa, że ich doświadczenia zakupowe byłyby lepsze, gdyby sprzedawcy oferowali listę życzeń, na której można zapisać interesujące ich przedmioty.

(Google)

0%

71% konsumentów czuje się sfrustrowanych, gdy doświadczenie zakupowe jest bezosobowe. —

Segment

0%

74% klientów czuje się sfrustrowanych, gdy treść strony internetowej nie jest spersonalizowana. —

Instapage

0%

70% firm nie pozwala subskrybentom na wybór częstotliwości otrzymywania e-maili.

0%

Tylko 4% firm prowadzi segmentację z wykorzystaniem wielu typów danych.

(Higher logic)

Lojalność klientów

0%

12-18% - o tyle co roku więcej wydają klienci biorący udział w programie lojalnościowym na eCommerce

(Accenture, 02.2017)

5 - 25
0%

Od 5 - 25 razy więcej kosztuje pozyskanie nowego klienta niż utrzymanie obecnego

(Harvard Business Review, 10.2014)

0%

43% klientów wydaje więcej pieniędzy na marki, wobec których są lojalni

(Fundera, 07.2019)

0%

75% klientów najchętniej kupuje od sprzedawcy, który rozpoznaje ich po imieniu i poleca produkty na podstawie wcześniejszych zakupów.

(Econsultancy)

0%

54% amerykańskich konsumentów twierdzi, że customer experience w większości firm wymaga poprawy.

[PWC]

0%

56% kupujących online jest bardziej skłonnych do powrotu na stronę, która rekomenduje produkty. —

Invesp

0%

Firmy z najsilniejszymi strategiami omnichannel customer engagement zatrzymują średnio 89% swoich klientów.

(Aberdeen Group Inc.)

Segmentacja i personalizacja

0%

Marketerzy, którzy używają segmentacji w kampaniach, odnotowują aż 760% wzrost przychodów.

(Campaign Monitor)

0%

70% konsumentów twierdzi, że zwróciłoby większą uwagę na produkty spersonalizowane.

(Infogroup)

0%

Segmentacja sprawia, że firmy mają o 130% większe szanse na poznanie motywacji swoich klientów i o 60% większe szanse na zrozumienie ich obaw i wyzwań

(Cintell)

0%

77% ROI generowanego przez e-mail marketing pochodzi z segmentacji odbiorców, kampanii targetowanych i triggerowanych.

(Higher Logic)

0%

Kampanie segmentowane otrzymują 14,37% więcej otwarć i 64.78% więcej kliknięć.

(MailChimp)

0%

77% marketingowego ROI pochodzi z segmentowanych, targetowanych i triggerowanych kampanii.

(DMA)

0%

Kampanie nietargetowane wykazują o 50% niższy CTR niż kampanie prowadzone z użyciem segmentacji.

(Higher logic)

0%

Dzięki segmentacji wzrost z inwestycji w promocję sprzedaży zwiększa się od 3 do 5%.

(McKinsey)

0%

Zastosowanie personalizacji na stronie głównej może zwiększyć sprzedaż o 7%.

(FreshRelevance)

0%

Segmentacja sprawia, że firmy rozumieją swoich klientów o 60% lepiej.

(Businesswire)

0%

65% email marketerów twierdzi, że dynamiczna treść jest ich najskuteczniejszą taktyką personalizacji. —

Instapage

Kanały komunikacji

0%

W 2020 roku notyfikacje Web Push zakończyły rok ze współczynnikiem konwersji na poziomie 28% co w skali rok do roku daje wzrost o 478%.

(Omnisend)

2%

Powiadomienia Push mogą generować wysoki ROI dla firm – do 2200% i zwiększyć dzienny ruch na stronie nawet o 25%.

(Gravitec)

0%

E-mail jest w TOP3 najważniejszych kanałów dystrybucji dla marketerów B2C.

(Kinsta)

0%

80% profesjonalistów z branży detalicznej wskazuje, że e-mail marketing jest ich największym motorem utrzymania klientów.

(Emarketer)

0%

W przypadku kampanii z intrygującym contentem, powiadomień transakcyjnych lub targetowanych na małe grupy użytkowników, CTR może sięgać nawet 30% (Gravitec), podczas gdy średni współczynnik klikalności dla kampanii mailowych wynosi ok. 2,5%.

(Campaign Monitor)

0%

Średnia dostarczalność powiadomień Web Push wynosi 80%. Zależy to od urządzenia, z którego korzysta odbiorca.

(PushPushGo)

Automatyzacja

0%

76% marketerów doświadczyło pozytywnego ROI w przeciągu roku od wdrożenia Marketing Automation.

[Marketo]

0%

Marketing Automation zwiększa sprzedaż dla 80% marketerów.

(Business2Community)