The ebook presents practical ways to use Marketing Automation and Mobile Marketing Automation (SALESmanago and APPmanago). The duo helps you combine customer data from various sources, enhance contact profiles and offer the highest level of personalization across all channels.
You will find information about:
-
how to segment the users of the application and how to use this knowledge to personalize the content (both in the app and on the website)
-
how to leverage user’s location
-
the secret of successful push notifications
Ponad 10 000 klientów na całym świecie
![Klienci SALESmanago – Orange](/wp-content/themes/new-salesmanago.pl/images/sm/clients/orange2.png)
![Klienci SALESmanago – New Balance](/wp-content/themes/new-salesmanago.pl/images/sm/clients/nb2.png)
![Klienci SALESmanago – Yves](/wp-content/themes/new-salesmanago.pl/images/sm/clients/yves2.png)
![Klienci SALESmanago – Lacoste](/wp-content/themes/new-salesmanago.pl/images/sm/clients/lacoste.png)
![Amrest](https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/salesmanagoimg/gendd6kvhmfptvsn/s2ey5w1qm9cf5o89/dflffffwrexwhuz4.png)
![Klienci SALESmanago – Starbucks](https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/salesmanagoimg/gendd6kvhmfptvsn/s2ey5w1qm9cf5o89/l6yw0ce138fho1tl.png)
![Klienci SALESmanago – Telekom](https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/salesmanagoimg/gendd6kvhmfptvsn/s2ey5w1qm9cf5o89/rzfpijt1ivubfnyd.png)
![Klienci SALESmanago – Pizza Hut](https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/salesmanagoimg/gendd6kvhmfptvsn/s2ey5w1qm9cf5o89/zj00q5n2jf7ft4bn.png)
![Klienci SALESmanago – Wwf](/wp-content/themes/new-salesmanago.pl/images/sm/clients/wwf2.png)
![Klienci SALESmanago – Amnesty](/wp-content/themes/new-salesmanago.pl/images/sm/clients/amnesty2.png)
![Klienci SALESmanago – Aviva](/wp-content/themes/new-salesmanago.pl/images/sm/clients/aviva2.png)
![Klienci SALESmanago – Toysrus](/wp-content/themes/new-salesmanago.pl/images/sm/clients/toysrus2.png)
Dzięki modułowi CRM poznaliśmy lepiej zachowania klientów na stronie i zrozumieliśmy ich potrzeby. SALESmanago przyczynia się do wzrostu obrotu w kanale online.
![SALESmanago opinia klienta - Yves Rocher](/wp-content/themes/new-salesmanago.pl/images/sm/testimonials/yr.png?1)
System SALESmanago to oszczędność czasu dzięki automatyzacji. Personalizacja daje klientowi wrażenie, że oferta jest wybrana specjalnie dla niego przez specjalistę.
![SALESmanago opinia klienta - Rainbow](/wp-content/themes/new-salesmanago.pl/images/sm/testimonials/rainbow.png?1)
System SALESmanago, z którego korzystamy od kilku lat, stał się dla nas bardzo skutecznym narzędziem usprawniającym procesy sprzedażowe.
![SALESmanago opinia klienta - Archeton](/wp-content/themes/new-salesmanago.pl/images/sm/testimonials/archeton.png?1)
SALESmanago to kompleksowe narzędzie, które pozwoli rozwijać zarówno małe, średnie jak i duże przedsiębiorstwa.
![SALESmanago opinia klienta - Medicover](/wp-content/themes/new-salesmanago.pl/images/sm/testimonials/medicover2.png?1)
SALESmanago to potężne, złożone narzędzie do inbound marketingu, o bardzo przystępnej cenie z doskonałym supportem technicznym.
![SALESmanago opinia klienta - NBC Sports Group and NBC Olympics](/wp-content/themes/new-salesmanago.pl/images/sm/testimonials/nbc.png?1)
SALESmanago jest na bieżąco z innowacjami technologicznymi. Firma z otwartością dostosowuje się do indywidualnych potrzeb klientów.
![SALESmanago opinia klienta - Magyar Telekom (T-Mobile)](/wp-content/themes/new-salesmanago.pl/images/sm/testimonials/telekom.png?1)