Chat Bot

Twórz i uruchamiaj scenariusze rozmów, w których bot odpowiada na pytania klienta w Facebook Messenger.
Popraw user experience i oszczędzaj czas konsultantów.

Chat Bot

Włączenie Chat Bota do komunikacji z użytkownikami na Facebook Messenger pozwala na:

odciążenie działu obsługi klienta, dzięki automatycznym odpowiedziom na najczęściej pojawiające się, standardowe pytania (FAQ),

zwiększanie konwersji sprzedażowej dzięki wykorzystaniu rekomendacji produktowych 1-do-1 podczas automatycznych rozmów,

zwiększanie zaangażowania i budowanie świadomości marki tworząc w bocie automatyczne scenariusze zawierające cykle edukacyjne i quizy.

Jak to działa?

Advertising Networks & DMP

Użytkownik tworzy ścieżkę rozmowy, określając sekwencje tekstu, listy odpowiedzi lub dając możliwość przekierowania rozmowy do konsultanta, który bezpośrednio porozmawia z klientem. Scenariusz bota konfigurowany jest dowolnie, w sposób dopasowany do indywidualnych potrzeb, w oparciu o 4 rodzaje elementów:

  • eCommerce - pytania służące do sprecyzowania zainteresowań klienta. Są to np. pytania o budżet, nazwę, kolor czy kategorię produktu interesującego użytkownika.
  • Tekst Bota - tekst, który będzie wyświetlany użytkownikom.
  • Komendy użytkownika - elementy zawierające możliwe odpowiedzi użytkownika na pytania zadane przez bota
  • Elementy kończące rozmowę - elementy przekierowujące do innego scenariusza bądź cofające do początku schematu.

Bot może obsługiwać dowolną liczbę scenariuszy.

Use Cases

Oszczędzaj zasoby ludzkie i skracaj czas oczekiwania klienta

Optymalizacja czasu pracy specjalisty

Automatyczne odpowiedzi na standardowe pytania o rozmiary, formy płatności, warianty produktów czy czas dostawy (FAQ).

Optymalizacja procesu komunikacji

Automatyczna odpowiedź na każde pytanie pozostawione w Chat Bot i pewność, że żadna wiadomość nie pozostanie bez odpowiedzi.

Wirtualny doradca - rekomenduj produkty, jakich szuka klient

Zwiększanie konwersji sprzedażowej

Wykorzystanie scenariusza z serią pytań pomocnych w doborze idealnie dopasowanej do użytkownika rekomendacji produktowej.

Stwórz quiz i angażuj klientów

Wzrost zaangażowania

Oferowanie dodatkowych treści po udzieleniu odpowiedzi na pytania w quizie (np. “Jaki rodzaj cery posiadasz?”, “Co mówi o Tobie Twoja szafa?”, “Sprawdź swój rodzaj sylwetki”). Rekomendacje produktowe dopasowane do wyniku quizu.

Branding i prezentacja oferty

Budowanie świadomości marki

Przekazuj informacje dotyczące oferty, sposobu działania firmy, metod produkcji, CSR.

Ebook

Odkryj sekrety Marketing Automation z naszymi ebookami.
Pobierz darmowy ebook.

Zobacz wszystkie
Rozwijaj swój biznes z najlepszą
platformą Marketing Automation

2020 © All Rights Reserved. Regulamin