media-o-nas

Komentarz Grzegorza Błażewicza CEO SALESmanago o szansach polskich przedsiębiorstw na zostanie jednorożcem , czyli firmą wycenioną na poziomie miliarda dolarów
Rozmowa Grzegorza Błażewicza CEO SALESmanago z serwisem Wirtualnemedia.pl o globalnych zmianach w marketing automation
Grzegorz Błażewicz opowiada, jak w 6 lat zbudował jedną z najszybciej rosnących spółek technologicznych na świecie
20 perełek znad Wisły. Polskie firmy w prestiżowym rankingu „Financial Times”
„Financial Times”: 20 spółek z Polski na liście najszybciej rozwijających się firm
Ile zarabiają najszybciej rosnące polskie firmy? Czarne konie rankingu Financial Times 2018
Dwadzieścia polskich spółek w rankingu najszybciej rosnących europejskich firm „Financial Timesa”, najwyżej Benhauer
To jest powód do dumy. Aż 20 polskich firm znalazło się w prestiżowym rankingu
Automatyzacja umożliwia dokładniejsze dopasowanie treści
60% marketerów poszukując nowej pracy nie wybrałoby ponownie marketingu [badanie]
Sfrustrowani marketerzy gotowi do zmiany zawodu i nowych technologii
60% marketerów poszukując nowej pracy nie wybrałoby ponownie marketingu
Sześciu na dziesięciu pracowników marketingu nie pojęłoby drugi raz pracy w tej branży
Czy wybrałbyś ponownie marketing? 60% pracowników branży odpowiada: nie
Polska czeka na jednorożca
Polskie startupy, które odniosły sukces w 2017
SALESmanago idzie na GPW
Dzień z życia CTO. Wywiad z Konradem Pawlusem z SALESmanago
SALESmanago wprowadza jedyny na rynku Live Chat dedykowany eCommerce i sklepom online
Czym jest Marketing Automation i jak możesz go wykorzystać?
Wprost
Damsko – męskie spojrzenie na digital marketing
Wprost
Lead Nurturing – sposób na zwiększenie ilości transakcji [Szczegółowa Checklista]
CXO
Od marketing automation do marketing intelligence – wywiad z Grzegorzem Błażewiczem.
Rzeczpospolita
Marketing w nowej odsłonie – SALESmanago zdobywcą tytułu Młoda Marka Sukcesu oraz kampanii reklamowej wartej 400 tys. zł.
PlusHR
Ten start-up ma szansę zostać polskim jednorożcem. Podwaja nie tylko przychody, ale i liczbę pracowników
Wprost
Jak zmienić przypadkowych internautów w lojalnych klientów?
Wprost
Czy Polska zakocha się w Marketing Automation?
Wprost
Podstawy marketing automation w pigułce
Wprost
16 problemów sklepów online, które rozwiązuje platforma marketing automation
Wprost
13 prostych automatyzacji dla firm B2C i sklepów online
Nowy Marketing
Customer Value Marketing – strategia marketingowa ukierunkowana na potrzeby sektora B2C
Zalety integracji narzędzi Facebooka z Marketing Automation
Nowa koncepcja: Customer Value Marketing od SALESmanago
Made in Poland. SALESmanago wśród najlepszych firm Małopolski
Mały wielki start-up
Z 3 mln zł na 30 mln. Grzegorz Błażewicz opowiada o tym, od czego zależy sukces Salesmanago
Czy e-mail marketing działa? Te kampanie udowadniają, że tak!
Benhauer wprowadza APPmanago, system do mobile marketing automation
Wakacje w eCommerce – jak przetrwać czas posuchy?
Automate your marketing and sales with Polish start-ups
10 polskich startupów, które pomogą Twojej firmie
10 polskich start-upów, które pomogą ci w content marketingu
Trend, który może zagrozić sprzedawcom
Gdańsk – rozmowy o marketingu turystycznym
Trendy w sprzedaży, których nie możesz zlekceważyć
Gemius i SalesManago ze wspólną ofertą na Europę
Buyer Persona nie jest tym, co myślisz
Marketing rusza w trase
Status związku – wiem, ale nie powiem
Automatyzacja marketingu – koniec kultury?
„Automatic shopping” – fakt czy science fiction?
Rok realnych innowacji – personalizacja i automatyzacja
5 korzyści z integracji e-sklepu z systemem automatyzacji marketingu
Marketing Automation jako kierunek doskonalenia współczesnego marketingu przedsiębiorstwa
Gdzie jest granica zdrowego rozsądku?
9 pomysłów na automatyzację, czyli od apacza do gender…
SALESmanago – wzrost przychodów o 280% w Q1 2014
Polski system automatyzacji marketingu podbija kolejne rynki
Dlaczego w Polsce umierają innowacje
Sylwetka Grzegorza Błażewicza, CEO SALESmanago
O Inpost i SALESmanago w rozmowie z Rafałem Brzoską
Benhauer liczy na synergie z Integerem
Marketing z automatu
Big Data – rewolucja dla marketingu
Big Data dla małego biznesu
System więcej sprzeda
Lead Nurturing – Czyli o dojrzewaniu klientów do zakupów usług
Roboty? Automatyzacja? Automatyczny marketing! Rozmowa z Grzegorzem Błażewiczem. 32-gi odcinek Biznes w Sieci
Ty pilnujesz, system sprzedaje
Bez Big Data ani rusz
Dojrzeć do Marketing Automation
Marketing przestaje być sztuką
Big Data, czyli firmy wiedzą o tobie więcej niż ty sam/-a
Kluczowa rola marketingu
Bajki robotów. Internetowych. 32-gi odcinek Biznes w Sieci
Szukasz wycieczki – Rainbow Tours wyśle Ci mejl
GoldenLine wdroży marketing automation
Sukces na swoim
Rainbow Tours wysyła inteligentne e-maile
Kolejne e-sklepy z systemem marketing automation
Jak poprawić konwersje o 50% dzięki nowym narzędziom e-marketingowym?
Marketing automation – nowa szkoła marketingu
Marketing automation – nowa szkoła marketingu
Tak Lady Gaga monitoruje swoich fanów
Audioteka z systemem SALESmanago
SARE integruje się z SALESmanago
Koło i ESKK automatyzują marketing z SALESmanago
Anonymous marketing automation?
Aukro.cz – Czeskie Allegro wybiera SALESmanago
Merlin.pl zautomatyzował marketing
Merlin.pl z nową platformą marketingową
Buyer persona: czym jest i jak ją tworzyć dla potrzeb działań PR