
Komentarz Grzegorza Błażewicza CEO SALESmanago o szansach polskich przedsiębiorstw na zostanie jednorożcem , czyli firmą wycenioną na poziomie miliarda dolarów

Rozmowa Grzegorza Błażewicza CEO SALESmanago z serwisem Wirtualnemedia.pl o globalnych zmianach w marketing automation

Grzegorz Błażewicz opowiada, jak w 6 lat zbudował jedną z najszybciej rosnących spółek technologicznych na świecie

Dwadzieścia polskich spółek w rankingu najszybciej rosnących europejskich firm „Financial Timesa”, najwyżej Benhauer

Marketing w nowej odsłonie – SALESmanago zdobywcą tytułu Młoda Marka Sukcesu oraz kampanii reklamowej wartej 400 tys. zł.

Ten start-up ma szansę zostać polskim jednorożcem. Podwaja nie tylko przychody, ale i liczbę pracowników

Roboty? Automatyzacja? Automatyczny marketing! Rozmowa z Grzegorzem Błażewiczem. 32-gi odcinek Biznes w Sieci