30%
Do 2021 roku firmy, które wcześnie zdecydują się na zmianę wyglądu swoich stron oraz dostosują je by obsługiwały Visual & Voice Search zwiększą przychody ze sprzedaży on-line o 30%
62%
62% milenialsów pragnie mieć możliwość wyszukiwania wizualnego ponad jakąkolwiek inną dostępną technologię
8%
Obecnie, tylko 8% sprzedawców ma wbudowaną wyszukiwarkę grafik w swoich internetowych narzędziach na stronie
59%
59% badanych uważa, że informacje wizualne są ważniejsze niż informacje tekstowe we wszystkich kategoriach (w porównaniu do 41% osób, które deklarują, że informacje tekstowe są ważniejsze)
36%
36% respondentów korzystało z Visual Search oraz Voice Search
Pozwól
AI Visual Search Engine na automatyczne wyświetlanie produktów podobnych lub pasujących do zdjęcia przesłanego przez klienta
Wprowadź
poczucie wizualnego odkrywania do świata online dzięki implementacji AI Visual Product Search
Popraw
Customer Experience dzięki zaawansowanej optymalizacji używając nie tylko AI Voice Search, ale także Visual Search
Ulepsz
podróż zakupową klienta poprzez zmniejszenie liczby kroków do znalezienia idealnego produktu i zoptymalizuj czas wyszukiwania
Zintegruj
strategie zakupów online i offline w jedną spójną, skuteczną kampanię
Wyświetlaj
produkty pasujące do tych, które klient przegląda w twoim sklepie internetowym
Korzystaj
z rekomendacji wizualnych opartych na AI, aby wyświetlać ulubione produkty klientów i polecać im modne produkty przy użyciu różnych scenariuszy
Zwiększ
wartość koszyka, polecając produkty o dopasowanym wyglądzie i stylu na etapie płatności
Skróć
drogę od wyszukiwania do konwersji i przyspiesz proces wyszukiwania produktów w serwisie i telefonie komórkowym
-
MożliwościCinderella AI
-
Napędzane przez Google Vision
-
Rekomendacje wizualne oparte na AI
-
Nowa jakość doświadczeń mobilnych
-
Różne scenariusze rekomendacji
-
Klasyfikowanie produktów za pomocą predefiniowanych etykiet
-
Usługa znakowania danych
-
Uproszczona integracja ze sklepem internetowym
-
Zaawansowane rozpoznawanie produktów AI
-
Wykrywanie, porównywanie i zwracanie listy rankingowej podobnych produktów